روش های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی
نوشته شده توسط : farnaz

روش های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی

در این پست می خواهیم چند روش از روش های طراحی کاتالوگ تبلیغاتی را به شما بازدید کننده گان عزیز آموزش دهیم . امیدواریم این مقاله برایتان مفید و کاربدی باشد.

 

ساخت یک کاتالوگ تخصصی برای معرفی یک کسب و کار بسیار ضـروری است. هر چقدر طراحی تخصصی تر باشد مخاطبان بیشتر ی را با خود به همراه خواهـد آورد . طراحی کاتالوگ صنعتی می بایست در صنعت های مختلـف رنگ و بوی آن صنعت را به خود گرفته باشد به این صورت که عکس های و نوشته و رنگ هایی که در طراحی کاتالوگ آسانسور به عنوان مثال استفاده می گـردد می بایست نمایان گر کیفیت کار و ماهر بودن آن صنعت باشد. چنان چه در طراحی کاتالوگ با هزینه کم از عکس های کم کیفیت استفاده گـردد قطعاً بازدهی آن به صفر می رسد.

طراحی کاتالوگ تبلیغاتی ، طراحی کاتالوگ ارزان

طراحی کاتالوگ تخصصی

حس کاتالوگ می‌تواند تصمیم خرید مشتـری را تحت اثر بگذارد. و این مقوله موجـب می گـردد اسم تجاری شما رونق پیدا نماید . کاتالوگ باید چهره‌ای زیبـا و کیفیتی بیشتری همراه باشد تا بتواند محصولات شما را به ظاهـر درست نمایش دهد. تاکتیک های واریز نهایی ما حاوی لمینت براق و مات، چاپ به ظاهـر برجسته، سلفون براق یا مات ، ‌پوشش آبی یا UV، برچسب‌ زنی داغ یا استفاده از فیبر در داخل بافت کاتالوگ می‌شود. اثر رتگ در طراحی کاتالوگ‌ها به شدت به جلوه‌های بصری وابستگی دارند و به این دلیـل پیشنها می گـردد که قطعاً آنان را با رنگ‌هایی زیبـا چاپ نمایید. ما نوع های گوناگونی از چاپ رنگی را در اختیارتان قرار می دهیم که حاوی چاپ 4 رنگی ، رنگ پانتون ، چاپ سیاه‌ وسفید ، چاپ لعاب‌ دار و غیره می‌شود. می‌توانید تاکتیک مناسب که با هدفتان سازگاری دارد را گزینش نمایید .

طراحی کاتالوگ ارزان ماهر
 در تهران

قرار دادن اطلاعات و طراحی کاتالوگ

طراحی را گزینش نمایید که معتدلانه باشد. از گذاشتن مقدار بیشـتر از اطلاعات و محصولات در یک صفحه‌ی کاتالوگ ممانعـت نمایید. کاتالوگی که تعداد بیشـتر محصول را در یک صفحه داشته باشد، مشتـری را سردرگم می کنـد و تصمیم وی مبنی بر مطالعه‌ی کاتالوگ تا پـایان را تحت اثر قرار می‌دهد. بیشتر کمپانی‌ها یک طراح را استخدام می‌کنند تا طرح و برنامه‌ی کاتالوگشان را درست نماید . چنین طراحانی حاوی مهارت و تجربه‌ی ضـروری برای آماده‌کردن کاتالوگ و چاپ آن می باشند . برخـی وقتها کمپانی‌های چاپ کاتالوگ دارای طراحان داخلی هستنـد که می‌توانند در راستای تولید یک کاتالوگ اثرگذار به شما یاری کنند. شما برای تولید یک کاتالوگ موفق احتیاج به هزاران بخش و محصول نخواهید داشت. چاپ کاتالوگ می‌تواند یک گروه ‌ی چهارصفحه‌ای خلاصه تا یک کتاب چند صد صفحه‌ای را حاوی باشد. حتی کمپانـی هایی که زیـر ترین محصولات را دارند می‌توانند از کاتالوگ برای پیشرفت فروش خود استفاده نمایند. برخـی وقتها کاتالوگ‌های کوچک‌تر مناسـب تر از نسخه‌های بزرگ هستنـد و می‌توانند مشتریان بالقوه را بیشتر تحریک نماینند. به‌ هرحال پیدا کردن در کاتالوگی که ۱۵۰۰ بخش دارد می‌تواند برای برخـی از افـراد خسته‌کننده باشد.
زمانی که مزیت ها و عیب های چاپ کاتالوگ را برای کسب‌ وکار خودتان باز بینی کردید، می بایست شانس سفارش دوباره آن را هم لحاظ نمایید. نه‌ فقط می‌توانید به گرفتن سفارش‌های اولیه‌ ی زیاد برای اخذ کاتالوگتان امیدوار باشید، چرا که توانایی دارد چندین ماه پـس مشتریانتان تقاضـای اخذ   دوباره کاتالوگ را از طرف شما داشته باشند. ضمناً ً مخاطبان اولیه هم می‌توانند کاتالوگ شما را به دیگران نشان دهند و بدین‌ شکل  فروخـتن بیشتر ی را به همراه خواهد داشت.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر به سایت artechap.com مراجعه کنید.





:: بازدید از این مطلب : 552
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: